مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 23:152021-01-02اجتماعي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 13 دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، با بیان اینکه 18 دی ماه آخرین فرصت ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از پارکنیگ ها است،گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تاکنون تعداد 1 هزار و 600 دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام ترخیص و تحویل مالکان شده است.

  وی افزود: به منظور پیشگیری از ضرر و زیان به اموال عمومی، طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت های رسوبی از پارکینگ از 18 آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تا 18 دی ماه ادامه خواهد داشت.

اعلام آمادگی هلدینگ های بزرگ کشور برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن استان ایلام قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: هلدینگ های بزرگ در کشور برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن ایلام در پایین دست مجتمع پتروشیمی اعلام آمادگی کردند.

 وی افزود: سرمایه گذاری شرکت ها و هلدینگ های بخش خصوصی در پارک پلی پروپیلن استان انجام شود؛ امروز ایلام به عنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور به شمار می رود؛ ظرفیت های بسیار مهمی در این استان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع پایین دستی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام